Vitality, IEM Cologne Major'dan elenmeleri sonrası geleceğe dair umut verici mesajlar paylaştı.

Vitality, IEM Cologne Major turnuvasında yaşadıkları elenmenin ardından bir video yayınlayarak takım ruhunu güçlendirmeyi amaçladı. Kurucu NEO, kaptan apEX ve yardımcı koç MaT, sezonun sonu ve gelecek hedefleri hakkında konuştu.

NEO: "Şampiyonların Kalbini Asla Hafife Almam"

NEO, takımın motivasyonunu artırmak için başladı. Kaybın takımlarının gerçek değerini değiştirmediğini vurgulayarak, "Şampiyonların kalbini asla hafife almam, arkadaşlar, çünkü sizler gerçekten şampiyonsunuz. Geri döneceğinizi biliyorum ve bu kayıp muhtemelen başardığınız şeyden daha büyük bir şeyi pekiştirecek," dedi.

apEX: "Çok Fazla Şey Eksikti"

apEX, sezon boyunca takımın gösterdiği performansla ilgili daha analitik bir yaklaşım sergiledi. "Birlikte çok fazla kazandık ve size söylüyorum, kazanmamızın sonu olmayacak. Hiç şüphem yok. Ne yanlış gittiğini, ne yapmamız gerektiğini, bunun tekrar bu şekilde olmaması için ne yapabileceğimizi görmemiz gerekiyor. Kesinlikle tekrar olacak, ama belki daha az," şeklinde konuştu.

MaT ise, Paris'teki yaklaşan Esports Dünya Kupası'na ve organizasyonun bu önemli etkinlikteki rolüne dikkat çekerek, bu sezon için teşekkür etti.

Sizler gerçekten şampiyonsunuz. Geri döneceğinizi biliyorum.