m0NESY, IEM Cologne Major'da MVP olmanın mutluluğunu paylaştı.
Müthiş Bir Başarı
m0NESY, uzun bir bekleyişin ardından IEM Cologne Major'da hem şampiyonluk hem de MVP ödülünü kazandı. Sekiz büyük finalin ardından gelen bu başarı, oyuncunun duygularını derinden etkiledi. Röportajında, "Çok yorgunum ve bunun gerçekleştiğine inanamıyorum. Major'ı kazandık," diyerek hislerini dile getirdi.
Takım Arkadaşına Duyduğu Gurur
MVP ödülünü kazanmasının ardından sorulan soruya m0NESY, bu başarıyı takım arkadaşı NiKo'ya atfetti. Finalde NiKo'yu gülümserken gördüğünde yaşadığı anı anlatarak, "Büyük finalden sonra gülümsemek istedik ve bu gülümseme sadece kazandığınızda gelir," ifadelerini kullandı. Ayrıca, ailesinin varlığının kendisine nasıl destek olduğunu vurguladı ve onlara teşekkür etti.
Çok duygusalım. Bunun gerçekleştiğine inanamıyorum.



