Klimentii 'kl1m' Krivosheev, MIBR'dan ayrılarak G2 akademisine katılıyor.

Kl1m MIBR'dan Ayrılıyor

Klimentii “kl1m” Krivosheev, MIBR'ın ana kadrosundan resmi olarak ayrıldığını duyurdu. Avrupa kulübü G2'nin akademi kadrosuna geri dönecek. Bu gelişme, Brezilya kulübünün sosyal medya hesapları üzerinden paylaşıldı.

Geçmişteki Başarılar

Kl1m, Nisan 2025'te G2'den kiralık olarak MIBR'a katılmıştı. Bu süre zarfında, iki Major da dahil olmak üzere birçok büyük turnuvada yer aldı. StarLadder Budapest Major 2025 ve Intel Extreme Masters Cologne Major 2026 gibi etkinliklerde yarıştı. Her ne kadar yüksek sıralamalar elde edemese de, bu deneyim genç bir oyuncu için oldukça değerlidir. MIBR ile en iyi sonucu, $40,000 ödül kazandığı CS Asia Championships 2026'da dördüncülük oldu.

Oyuncunun geleceği şu an belirsizlik içeriyor. Önceden, G2'nun ana kadrosuna katılacağına dair bazı spekülasyonlar vardı ancak kulüp bu iddiaları yalanladı. Ayrıca, G2, 25'inde keskin nişancı Artem “r1nkle” Moroz'u kadrosuna kattığını açıkladı.

MIBR, henüz yeni bir oyuncu ile ilgili bir açıklama yapmadı. Kulübün bir sonraki etkinliği, 1 Temmuz'da başlayacak olan XSE Pro League 2026 olacak. Bu turnuvada $500,000 ödül havuzu bulunacak ve on altı takım mücadele edecek.

Klimentii 'kl1m' Krivosheev, MIBR'dan ayrılarak G2 akademisine geri dönüyor.